我的網誌清單

2021年4月30日 星期五

疫苗(上)

 新冠病毒肆虐年多,保護自己也好,保護他人也好,接種疲苗,有需要。

網上預約,很方便,選了在醫院接種,是心理上覺得較安全衞生。

到達醫院,有專用電梯直達相關樓層。在等候室坐了一會,便安排男、女分流接種。

過程暢順,前後大概四十五分鐘,便可離關。

注射後,除了有點口渴與及針口有點痛外,到目前為止(四個多少時),大致良好!

三個星期後,還有一針⋯⋯

希望疫情早退,大家過點安樂日子!



14 則留言:

  1. 好多人擔心疫苗唔安全,其實唔打嘅風險仲高。

    回覆刪除
  2. 終結疫情讓世界回復正軌,係要人人有抗體,無論你係感染咗或打針。與其希望,不如行動,伸出援手,解除口罩束縛。

    如果唔係包裝問題推遲咗我原先計劃,我都已經打完兩針。

    我嘅第一針副作用都係針口痛咗1日。話第二針反應會更大,希望冇啦!

    又冇男女分流喎!

    安排係打針後等15分鐘而唔係宣傳講嘅30分鐘,可能,我見休息室唔夠大去容納咁多人,又或且見我年青力壯冇乜病痛就等短啲時間。

    睇新聞係打針後十多日才出事,所以,阿摩仲未渡過生命危險期,要高度戒備,有乜依郁就立刻睇醫生。

    回覆刪除
    回覆
    1. 護士都係叫我等15分鐘,我見休息室唔係咁多人,所以坐足30分鐘。
      我會留意,謝謝提醒。
      大家都要保重!

      刪除
    2. 我打咗第二次幾日都冇咩異樣。明顯係人多咗。今次我坐10分鐘就鬆人。

      刪除
  3. 希望疫情早退,大家過點安樂日子!......都唔一定架!!!
    口罩都要時時戴住......

    回覆刪除
    回覆
    1. 做人,總得有點希望。
      除下口罩,知不易!

      刪除
  4. 希望疫情盡快過去,下星期會去打,連續幾個星期六,重溫這劇,都是那位年輕一輩沒有人認識的一位歌手而來.
    https://blog.stheadline.com/article/detail/1128856/%E6%B3%95%E7%B6%B2%E4%BC%8A%E4%BA%BA?fbclid=IwAR2Loujv0Khwo2ckGqpj6anm441uAP5l9Eof8dsWExkACSzzAm4rvbfb6bI

    回覆刪除
    回覆
    1. Isee,最近深夜時段重播,比起近年的新劇還精彩,真的要介紹他的歌給一班年輕一代認識,的4於我們要知道姜濤是誰一樣。

      刪除
    2. 姜濤,目前為止,我真的對他一點興趣也沒有!

      刪除