我的網誌清單

2018年11月4日 星期日

電影平實地反映了這件真人真事,充滿溫情,也叫人看得痛心。
看着沉淪毒海的兒子,父親一次又一次伸出授手,卻又一次又一次被傷透心;父子關係開始疏離,他感到無奈,他開始感到無能為力,然而,畢竟血濃於水……
品學兼優的美男孩,染上毒癮,無法自拔,他傷害自己,也傷害父母……
父子兩人都演得好,感情細膩,每一個眼神、每一個動作,都牽動着我的情緒。
此外,配樂也做得非常好,豐富了劇情,為電影增添了不少姿彩。
吸毒,自虐生命,但仍有人甘之如飴,除了是尋找剎那的快感,他可是為了要讓愛他的人傷心,對身邊人的一種報復﹖

8 則留言:

  1. 又睇乸心乸肺嘅戲,你都上癮。

    佢哋以為自己好醒,唔會上癮,點知係懵炳,到要戒毒時就痛苦死,未戒甩已放棄,毒癮發作時都唔會諗起愛他的人,唔係報復。

    我如果日日飲奶茶持續一周都會上癮,會頭重重冇乜精神,要忍住痛苦唔飲幾日至可戒甩,我估毒癮應該比我辛苦幾百倍,冇驚人意志都好難戒。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我的「癮」,久不久要滿足一下!
      「要忍住痛苦唔飲幾日至可戒甩……」嘩!好慘!

      刪除
  2. 報復的心態都幾可怕,傷了別人其實也傷了自己...
    有時放下執著,會發現另一片天空

    回覆刪除
  3. 你近來看了不少戲啊!
    :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 差不多一星期一齣……
      有時見出開街,有時間就睇!

      刪除
  4. 為報復來搞殘自已都唔值得喇!!!

    回覆刪除