我的網誌清單

2019年4月30日 星期二

同是天涯

二零一九年四月三十日(星期二)
一齣有關兩個淪落人的電影。
每個人都有權利去追求夢想,不論你是甚麼種族,甚麼性別,甚麼年紀,甚麼身分,只要有心,只要嘗試,總可達成⋯⋯ never too late!
主僕兩人從不信任,對互相激勵、扶持,那種親愛關係,現實中存在嗎﹖我相信有,因為人間總有溫暖,人際間不能沒有愛。當然我明白,這樣子的事,不會多!
故事絕不煽情,且間有點笑位,但眼淚還是不期然落了又落⋯⋯
演員稱職,編劇、導演、攝影均出色,造就了這一齣佳作。





16 則留言:

  1. 回覆
    1. 好好睇,每一個演員都做得好好。

      刪除
  2. 無論喺乜地步都要為自己追求開心(更大嘅開心係夢想)。

    都在一起生活,包括家人、同事、鄰居、同學、朋友……都會從不認識、不信任,到了解對方,會變得有限度信任。(人只有某幾方面較強,講嘅嘢比較啱,值得相信,我去買橙同絲瓜都有阿婆教我點揀)

    都喺埋一齊生活,為對方付出多啲,互惠互利,互補長短,大家生活都變好,何樂而不為呢!當然,遇到自私鬼只係攞你著數就要防避啦!



    回覆刪除
    回覆
    1. 說得很對。
      父母家因需要,最近也請了家務助理,但家母比較抗拒,費了很多唇舌,她也不明白你說的道理。🙁

      刪除
    2. 老人家適應能力比佢哋後生時差好多,想盡量行番舊有經長時間摸索磨合嘅舒服舊路,奈何自己身體老化變差咗,生活方式又要改。

      好似你新請下屬一樣都有好多激氣位,會碰到好多問題,需要子女協助解決。不過,有時,父母都會乜都話唔好,要細心聆聽分析真偽,減低同生保人同住嘅磨擦。

      工人粗手粗腳啲電器特別易壞。 工人唔會好似父母習慣咁慳。要花時間教。

      刪除
    3. 努力中,但不容易……
      家務助理主要是照顧老父,母親有點不悅家中多了個女性……

      刪除
  3. 回覆
    1. 《誰可相依》只記得蘇芮唱的主題曲,電影內容則忘了!

      刪除
    2. 是洪金寶大哥做一個智障哥哥,與成龍大哥飾演弟弟相依為命的故事.

      刪除
    3. 啊,是那齣……
      不過,我沒有看過!

      刪除
  4. 一直想去看,但工作太忙,再加上朋友考試,的確秋生哥的演出,是本片焦點所在1,雖有待出碟時補看,無意中,想起一首學友的舊歌,與最迎城中發生某件事有關,當聽,5此事後女方某長壽節目的前主持(星期日晚8時那個),尢其她有一部份小朋友的FANS,都好奇知道這事發生,到底我怎樣向她/他們解釋做了什麼事?
    https://blog.stheadline.com/article/detail/973369

    回覆刪除
    回覆
    1. 電影應該還有一段時間才落畫,有時間支持一下本土電影。
      如實告訴她做了不恰當的事⋯⋯

      刪除
  5. 你講呢齣戲, 令我想起早前的一齣叫閃亮人生 Intouchables, 故事都係差唔多...
    不過西片嗰套佢講係真人真事改編~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 《閃亮人生》原也打算看,但因為沒時間,告吹了!
      你有看這電影嗎﹖

      刪除
    2. 冇睇, 聽影片介紹…

      刪除
    3. 淪落人抄閃亮人生 Intouchables大橋

      刪除